Tuesday, June 2, 2009

mengisi borang TaG dari Cik Saadah yg comey



tag ni adalah tag ke2 yang aku jawab dan yang pertama dari cik Kasen SaadaH ku..hohohohohohoho


1. Orang luar sana tak kenal kamuh. Perjelaskan siapa kamuh?
-Sukar untuk aku jelaskan sape Aku Coz aku sendiri pun xpaham sangat sape aku ni..Krisis Identiti kot...hakhak..


2. Sikap kamuh yang 'mantap'?
-sape tah pembina TAG ni..hadehhhh...sikap aku yang mantap adalah mampu membuat muka maintain sungguhpan berada dalam situasi yang tegang..HAHAHAHA


3. Sikap kamuh yang sangat jelek?
- apa jelek2..aku X PAHAM....malas nak jawaB...


4. Apa gajet yang sentiasa kamuh bawak?
- aku bawak jam yang aku beli dr pasar malam Di Bangi yg membolehkan aku transform jadi super Saiyan...KAME..HAAA..MEEE HAAAAAA...ABUUKITTTT!!!!!!!


5. Dah berapa HP kamuh pakai selama neh? Senaraikan brands nye. Jenama HP yang sedang kamuh gunakan sekarang?
- soklan yang agk materialistik....hadehh.....aku jarang beli hp...aku tukar je ngan adik n family aku..hahahaha..save budget.....skunk pakai Sony..K55oi....



6. Siapa bestfriend kamu?
-Kamuh punya ejaan telah diubahsuai oleh cik Kasen, terima kasih diucapkan..huduh betul perkataan kamuh itu..bestpren aku..adalah bantal..sebab aku suka tido je semenjak balik dr UKm ni..



7. Siapa yang kamu sayang selain family kamu? Kenapa kamu sayang dia?
- semua orang sayang saya.sebab saya sayang semua orang,orang-orang pun sayang saya,saya sayangkan semua orang ,orang lain menyayangi saya.kata pujangga hari ini...hidup hanyalah sementara,maka sayangilah sesiapa yang yang menyayangi anda..


8. Lagik 10 tahun kamu jadi apa?
- jadi Bapak orang kot..(hahaha..gatal nak kawen)..err.....aku nak jadi orang Kaya laaa...huhuhu..ada duit ada segalanya bebb...hohohohoo


9. Kata-kata hikmah yang pernah kamu dengar & paling kamu suka?
- aku x ingat....ntahhh....aku rasa aku dah ckup bermotivasi untuk ditonikkan dengan kata2 hikmah...hihihi

10. Dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?
- ada 20..hehhehehe....majoritinya aku kenal...tp ade gak sape2 ntah,,,but..thanks..to be my followers...

11. Senaraikan followers yang paling kamu suka?
- semua aku suka..coz dorang punye blog de mcm2 yang aku suke membacenye...welllll.....
12. Makhluk Tuhan Paling Hot yang mahu di tag:
aku xnk tag sape2...aku nak g mancing ikan dulu bersama rakan2...

No comments: