Saturday, May 30, 2009

pegi mengail bersama Enchek Ezifahlaf dan Mr. Sapik



posting tok ku maok kongsi ngan torang tentang kehidupan si kaki pancing yang agak gian mengail di seluruh pelusuk kota Miri yang indah ini...dengan menggunakan Proton Savvy sebagai kenderaan rasmi untuk si kaki pancing Enchek Apis,Enchek Sapik dan pengail baru Encek A-del..mekowang g muara Pulau Melayu crik port k ngail...cyalaa aku belajar dr cdak duak tok tek teknik ngail...malangnya ampey kemalam.dari pulau Melayu ke Tanjong Lobang ..ikan sekok jak dioleh..yapun catch and release...terima Kaseh diucapkan kepada penaja utama ..Keropok Bika perisa Ayam...tok ku nak show ckit gmbr ku snap2 tek tyme ngail ya


3 comments:

saadah saadun said...

tangkap ikan lumba2 utk aku ley tak?
(buat muka merayu)

adel said...

boley jee..apa saja untukmu kasen cik saadahhh..hihihi

saadah saadun said...

mana tag???
MANAAAAAAAAAAAAAAAAAA???
gerun tak?
hahahahaha..
sebenarnya aku tak leh masuk cbox ko..
anti virus aku sgt durjana, dia ckp cbox nih ada virus..
bodo..
jd aku hnya dpt berinteraksi ngn ko kat ruangan komen yang efisyen lg sistematik ini sahaja..
hohohoho