Thursday, April 30, 2009

Rantai Rasa Geram...

tok ku mok share asaaa PANAZZ atiku ngan beliau itu...adaa kah.....start jam 2.20 petang till kol 5 aku nantiknya semata2 mok ambik tesis aku....xjuak datang...aku nang panas ati aritok..masa rehat tdo aku suma ku paksa lupak demi mok jumpanya...sabar jak lahhhh..tuhan jak tauk...
pa kaa.. janji jak lebih...tapiiii..HARAMMM.....oleh yang demikian aku mok dedicate lirik lagu spesel Bethajuk JANJI buat beliauu yang ku nyanyikan di depan pejabatnya bersama sekutu penantian aku...


Mengapa kau lupakan (2x)
Janji yang kau berikan
Janji yang ku harapkan

Siang ku nantikan
Dan malam aku mimpikan
Mengapa kau lupakan
Oh...oh... oh sungguh kau tak pandai menimbang rasa
Kerana janjimu diriku tersiksa (2x)


Sungguh kau tak fikirkan
Betapa ku derita


Mengapa kau lupakan (2x)
Janji yang kau berikan
Janji yang ku harapkan

Siang ku nantikan
Dan malam aku mimpikan
Mengapa kau lupakan
Ohoiiiii


malangnya nasebbbbb...ohoii

3 comments:

Anonymous said...

ainaa...sian bha kwn aku ni..aii..
sbr bha ko aa..
kali dia ad emrgncy tu..
tu laa nda smpt jmp ko tok tepati jnji nya..
bha..tu lagu owg lama2 ka ,,??
hik3..ku taw jga tonaY..hee..
bha..last but not least,Allah tlah uji thp kesbrn mu pd waktu itu..
sabar ya dong adel~ orienda™

adel said...

yerpp..lagu lama..nlgu ct nyanyi semula..hehehehhe..idea kurang manis ketika menunggu

wanieybintang said...

adakah si dia tu c dr. G***