Saturday, August 3, 2013

komplot ke mukah

19.6.2013 aku dibawa apis utk menemaninya ke Mukah utk menghantar adik perempuannya kembali ke Politeknik disana. Fehhh.. dalam kepala aku terbayang bujuk,haruan baramensis yang byk disana. Aku terus on saja tanpa byk fikir almaklumla peluang bah.Kesempatan untuk berkunjung ke sana tidak kami persiakan untuk menduga spot2 yang kelihatan menarik di kiri kanan laluan kami. Perjalanan yang memakan masa kira2 5 jam dari Miri ke Mukah  agak meletihkan juga, kesian apis setia jadi drebar..maklumla aku gagal skit drive manual..hhahahha..hari pertama sekadar meninjau2 tpt berpotensi sepanjang perjlnan kami..spot diterjah hari berikutnya semasa otw balik nak keluar simpang Mukah. itupun hari da petang akibat pelbagai urusan yg lebih penting.
enchek apis cekap memandu sambil memantau spot best

halllooo Mukah

glory2 Man United,,ehh

zerek shrimp

babak jejaka meninggalkan kekasehnya

ati banyak senang..haruan mukah

saya jugaa

kemanisan..baramensis mukah..hoyeahh

saiz curut yang frenzy di satu spot..

lagi dgn sp berkley grub fire tiger

lagi sp rules

aik naik lagi

MEMANG KOMPOMLA INI SP

double cheese burger...ewh double seteraikkk strike



Spot2 yang kitorang terjah ini hanya secara sesuka hati tanpa membuat rujukan kepada sesiapa..hehehhe

No comments: