Tuesday, June 23, 2009

Experience™



ritok dah masuk duak ari aku turun ngajar kat SMKDP...cerik asa jadi cikgu...gtok la kali asa ngga ank murid gaok..payah2 nak dilarang.x dimarah salah..dimarah lak salah juak..yalah..xmok juak daknya jadi owang xberjaya bah..darah mudak..masing2 belombak nak nunjuk hebat..x daknya tauk lak dah besar bruk nak tepikey balit...knakka ku x belajar mena tyme skolah lok..cubaku blaja benar2...tentu ku pat keja n blaja tpt yg bgus..asa terkenang balit gney asa cikgu ku dolok cuba kawal mekowang tyme lam kelas...8 least ku pat mutit cgek pengalaman beharga...byk n payah kerja cikgu tok menanya..xsesenang yang owang padah..ukan takat ngajar jak kerja kita...macam2 gik..ibarat jadi sowang bapak k byk anak..hahahahaha..gyala kali nak...mun cgek pattern jak prangey xdahal juak..tok...aduyai....nang macam2...xpa...tok la pengalaman yang xsuma owang dapat asa bah...8least ,this experience can make to become a better person...and to face the reality of life to find some money to live.hahahaha..its all about the money hokkay..lamak tok ngabis beras n duit mak ayah jak bah....hohohohoho...okes chowww.....

3 comments:

razy san™® said...

btoi2
aku pn rse pglmn tu mmg pntg kalo nk cari kje len
skurg2nye pglmn tu dpt bntu kite nt
skg pn aku tgh try cr part time yg len
dlm impian tuk bka bisnes grafik sndri..kalo jd aku lntik ko sbg 2nd in command
wakaka

wanieybintang said...

weiiii
aku tingin nk baca entri ko neh ttg pengalaman ko sbg cekgu fadeli.
tp aku sik pahammm..
huuuuu

saadah saadun said...

ak kecewa sbb aku tak faham..
tp x pe..
meh aku nak kasi memo kat ko.

dear kasen:
moga berjaya jadi guru yg berjaya dan di sayangi pelajar..
=' )