Friday, May 8, 2009

whyyyyy........

hari ni aku bebas...aku telah ketiadaan.kekosongan....pala nasib ...myb aku salahhh...tapi tuhan lagi mengetahuii...dah tiada jodoh...now..adel wake up back...journey of ur life must continue.....adel...sedih..hampa...sayang.....biarlahhh....yang penting aku sedar..tiada yang lebih penting dr diri sendiri.. back to jiwa kosonng .....







tak usah kau terangkan ku tahu
potret wajahmu di setiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yang kau lalu

terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

berbaring renung kita ke bulan
lagu yang ku tulis ku nyanyikan
lagu cinta tentang kita berdua
yang kan kita kenangi hingga tiba masa

9 comments:

wanieybintang said...

yerp.
idup musti diteruskan.

adel said...

huhu tengkiuuu..tol tuu

Always Me! said...

ala adel...
relax..
things happened kan?
ko deserve yg lebih baik.
:)

adel said...

mekaseh anis, wani,..xpe aku ok jeee...skunk ni tesis agi penting

saini said...

delllll>>>>??? pa kes????np juak??>>>.pa2 pon....ilek2 ba...ada kami ni yg sempoi kan nis? wani?>.ekeekek...

razy san™® said...

relax je...people come n go


yg penting man utd lwn barca mse final
haha(pe kaitan)

tesis2!!!
abe gana mnunggu tesis kte wey

huhu

Syida Tahreb said...

okey, b4 terlambat aku pon nk bg smangat gaks..
huhu..
adel,
go go fightin'!
:))

adel said...

thanks all...relax je....sentiasa bersedia...

saadah saadun said...

fadli..
be strong..
kami ada ngn ko