Tuesday, April 28, 2009

mari menjawab tag dari cik SaaDaH...

+ 16 random things about me +
aku kene tag oleh cik Saadah..huhuu..tahniah kephada bheliau sebab ini tag pertama aku...aku nak wat 16 belas gak.tapi akucampur versi bahse Sarawak..hahahahhaa.......
1- Mengapa aku suka 16 sebab aku lahir 16 haribulan SEPLOh 1986

2- Adik beradik aku lam family laki2laaa sume tona nama sama juz abjad hujung jak beza.....Fadli...ADli..Nadli...nasib baik yang wanita x mcm tuu

3- Aku suka bab2 bereksperimen nii..hahahaha..teknologi inovasi dalam kehidupan...kat umah..aku suke bukak moto aku...top up koleksi ikang di dalam akurium aku..... 4- Peberet aku...men kete kontrol...layan beb..koleksi skunk...Auldey initial D car...rase mcm Jay chou bila drive kete kontrol tu..hahahhahahaah
5- aku xsuke menyanyi...tapi apakan dayaa...aku selalu menyanyi dalam keadaan tidak sedar... P/s-sore ku agak sedap..soo tuk tekmpahan kalaoke di majlis perkahwinann adalah dialu2kan(hahahaha...tipu semata2) 6- Bab dengar lagu...aku layan je sume lagu...asalkan masuk ...n besttt...tapi..indie music is still da bestt...
7-Aku ni pemalu....tapi bila dah kenall..hahahahha..WElll....sukar untuk dijelaskannn...
8- Aku sangat suka binatang peliharaan....aku pnah bela arnab,segala jenis burung,kuras2 n now aku membela ikang n memew je..sonang nak dijaga..tapi bila balik UKM dorang yg kat umah jd mangsa menjaga pusat aquaria aku.hehehe
9- tyme skul rendah dlu aku bolehlaa dianggap pelajr pndai..hehhe pandaika??,,berdisiplin pun sebab ada mak n ayah aku chekgu tyme tu..masuk skul menengah,,tetiba tingkahlaku xdapat dikawal..hahaha..tapi prinsip aku..aku xkan kacau orang selagi orang tu x kacau aku...lagi best aku buat hal sendir n x syusahkan orang lain..
10-aku sangat x suke bab baca membaca ni...sakit jiwa akuu.,,aku suke bende berteknologiii...sebab aku lmbat faham...jaid aku kene guna medium yg lebih modern dr buku..
11- Skunk ni aku tengah stress tentang Tesis aku...barang2 aku yang byk yg belum aku kirim balik ...argghhh jiwa kacauu
12- aku boleh je bergaul ngan semua orang just xtaula smua orang leh x berkolaborasi dengan aku...haha

13-aku sangat menyanjungi ayah aku...seorang yang slumber...rileks...n tenang...even tegas..tp standardlaa....hobinya adalah menjadi nelayan..suka sangat g menangkap ikan kat laut....sampai aku join sekaki..p layan siot lau dapat rezki ikan bayk....
14- aku xsuka benda yang original...lau beli sesuatu tu contohla laptop...akan ku pastikan ku ubah mengikut tahap spesifikasi aku...ingin ku tegaskan..aku sangat sukae bab software2 ni..even xterer mane pun..bak kata owang putih-practise makes perfect.
15- nk kata aku boros..xjugak..sebab aku percaya aku xboros..beli barang alakadar je...tapi duit aku slalu da habis..nak kata top up, aku jarang gak topup....haaaaa..bru aku ingat..duit aku byk habis dekat makanan daaaaa...seswailakan dengan saiz tubuhku ini..
16-yang terakhir..saya sangat sayang Famili saya.Besyukur dengan apa yang ada Nikmat Sementara.™



sekian.

5 comments:

wanieybintang said...

wewehhhh..

yg gambar korg bertiga in black tuh.

yg paling kanan sape?

meh2 le kenalkan kt akuuu

adel said...

hahaha..tu adeks bongsu aku..yang paling slim antara semua tong drum kat umah aku..coz mase kecik minum susu tin kot..hahaha

mumu said...

owh laki sume:)

Anonymous said...

ki2..lucu bha kisah kali ni..hik3..sal duit abesh ke mana tu..hik2.layannz

saadah saadun said...

nk adik ko yg waniey ckp tuh!!
hahahahaha